۵ بهترین منبع برای مدیران رسانه های اجتماعی

از تولید محتوا گرفته تا تحلیل و بهینه سازی گرفته تا تحلیل و بهینه سازی ، نقش مدیر رسانه های اجتماعی مطالبه گر است که به مهارت ها و توانایی های متنوعی نیاز دارد.

ما قبل از این ، مهارتهای اساسی مدیر رسانه های اجتماعی را با تمرکز بر مهارت های سخت مانند نوشتن مقاله و تحلیلی پوشش داده ایم. ما آنچه را پوشش نمی دادیم منابعی بود که شما می توانید برای توسعه ، تقویت و تکمیل این مهارتها استفاده کنید.

برای شروع: راهنمای مبتدی برای رسانه های اجتماعی Mozh

راهنمای مبتدی برای رسانه های اجتماعی Moz یکی از دقیق ترین و جامع ترین راهنماهای مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی در دسترس است ، همه چیز را از بهترین روشها گرفته تا معیارها و ROI ، تاکتیک های مربوط به شبکه های اجتماعی خاص و موارد دیگر پوشش می دهد.

     

  • ارزش رسانه های اجتماعی ، اهمیت رسانه های اجتماعی را برای مارک ها و مشاغل در قرن بیست و یکم پوشش می دهد ، از ارزش آن به عنوان یک کانال بازاریابی گرفته تا نقش رسانه های اجتماعی در توسعه محصول ، منابع انسانی و تجزیه و تحلیل رقابتی.
  •  

  • Metrics رسانه های اجتماعی و ROI ، توضیح می دهد که چگونه معیارهای رسانه های اجتماعی می توانند کیفی یا کمی باشند ، و نمونه هایی از نحوه استفاده از معیارها برای ارزیابی عملکرد تلاش های خود در بازاریابی رسانه های اجتماعی را به اشتراک می گذارید.
  •  

  • پیدا کردن شبکه مناسب برای شما ، که انتخاب کردن شبکه اجتماعی متناسب با نام تجاری و مخاطبان هدف شما مهم است ، به جای استفاده از رویکرد “بیشتر بهتر است” برای رسانه های اجتماعی است.

برای اتوماسیون در رسانه های اجتماعی: بافر

بافر که به منظور کمک به شما در صرفه جویی در وقت و کسب نتایج بهتر از تلاش های رسانه های اجتماعی شما طراحی شده است ، بافر یک برنامه اتوماسیون است که به شما امکان می دهد تا پست های رسانه های اجتماعی را برنامه ریزی کرده و مطالب خود را در بهترین زمان ممکن در طول روز برای دید و قرار گرفتن در معرض به اشتراک بگذارید.

برنامه ریزی

همچنین می تواند به طور هم زمان در همه شبکه های اجتماعی شما ارسال کند ، و به شما کمک می کند تا بسیاری از کارهای تکراری را که می توانید در زمان آزاد خود به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی بخورید ، از بین ببرید. حتی یک ویرایشگر تصویر وجود دارد که به شما کمک می کند عکس های چشم نواز و کاملاً مناسب را به روزرسانی های Facebook و Twitter خود اضافه کنید.

مانند اکثر ابزارهای رسانه های اجتماعی ، بافر وقتی کار می کند که حضور اجتماعی خوب و منظم داشته باشید ، اما به برخی از زمان هایی که برای برنامه هایی مانند برنامه ریزی پست ، تغییر اندازه تصاویر و ارسال در سیستم عامل های مختلف صرف می شود ، نیاز به کمک دارید.

از آنجا که شامل تجزیه و تحلیل های غنی برای پست های شما است ، می توانید از Buffer نیز برای ردیابی سریع و آسان عملکرد کمپین استفاده کنید و تعیین کنید که کدام نوع از محتوا برای مخاطبان و مارک مورد نظر شما بهتر کار می کند.

ما موافقان بزرگ در فرآیندهای ضرب و شتم ابزارهای مربوط به کارآیی هستیم. با این حال ، بافر در ضمن صرفه جویی در وقت قابل توجهی ، به گردش کار رسانه های اجتماعی شما ارزش زیادی می افزاید و این را برای مدیران شلوغ رسانه های اجتماعی و اعضای تیم ضروری می کند.

برای برنامه ریزی و استراتژی محتوا: Buzzsumo

محتوا یک مؤلفه اساسی در بازاریابی موثر رسانه های اجتماعی است. در واقع ، برای اکثر مارک ها ، محتوا هم مهمترین مؤلفه یک کمپین رسانه های اجتماعی است و هم یکی از سخت ترین تولید.

Buzzsumo با ارائه یک نگاه فوری به محتوای برتر برای هر موضوع ، از خشک ترین موضوع B2B گرفته تا موضوعات داغ با هدف مصرف کنندگان و خوانندگان گاه به گاه ، برنامه ریزی و تولید محتوا را آسان تر می کند.

یکی از آسانترین روشها برای استفاده مؤثر از Buzzsumo ، تجزیه و تحلیل کنته با کارایی بالا استاز رقبای شما

به عنوان مثال ، اگر مسئولیت رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا برای یک شرکت نرم افزاری بازاریابی آنلاین را دارید ، می توانید دامنه ای مانند www.nytimes.com را وارد کنید و لیست کاملی از پست های موفق وبلاگ سایت ، سفارش داده شده توسط Facebook را مشاهده کنید. تعامل ، اشتراک گذاری یا پیوندهای توییتر.

بازاریابی محتوا

برای مدیریت تیم رسانه های اجتماعی خود: Trello

نکته اصلی برای موفقیت در کارزار بازاریابی رسانه های اجتماعی ، تیم بزرگی است و هیچ چیز برای کار گروهی مؤثر از ارتباط خوب مهم نیست. Trello به شما امکان می دهد تا با اعضای تیم خود همکاری و کارآمد کنید ، و به شما کمک می کند تا در زمان کمتری کار بیشتری داشته باشید.

با چند تابلو Trello ، می توانید در صدر لیست کارهای روزانه و هفتگی تیم رسانه های اجتماعی خود بمانید و به شما در انتشار مطالب به موقع و جلوگیری از تاخیرها ، مهلت های از دست رفته و سایر موضوعات مهم کمک کنید که می تواند یک استراتژی ضعیف سازمان یافته در رسانه های اجتماعی تعریف کند. .

روش های بیشماری برای استفاده از Trello به عنوان بخشی از گردش کار روزانه رسانه های اجتماعی شما وجود دارد. برخی از موارد مورد علاقه ما شامل موارد زیر است:

     

  • ایجاد لیست های چک برای کارهای روزانه که تیم شما می تواند در طول روز از کار خود خارج شود ، به شما کمک می کند تا از آنچه اعضای تیم شما در هر زمان کار می کنند آگاه باشید.
     
  • استفاده از Trello به عنوان یک تقویم سرمقاله ، همراه با کارت هایی برای ایده های مقاله ، پست های وبلاگ که در حال حاضر در حال تحقیق هستند ، مفاهیمی که به حالت تعلیق درآمده و پستهایی که هم اکنون در دست اجرا هستند
  • ایده

     قبل از انتشار با ایجاد یک کارت جدید Trello برای هر بروزرسانی وضعیت یا صدای جیر جیر و دعوت بازخورد از تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی قبل از انتشار

  • ویرایش و کامل کردن پست ها قبل از انتشار.

این که آیا شما از Trello به طور گسترده استفاده می کنید یا فقط به عنوان یک برنامه زمانبندی barebones برای کار در رسانه های اجتماعی خود ، داشتن یک نمایش بصری از کارهای در حال انجام و آینده تیم شما می تواند برای ماندن متمرکز و انجام کارها به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی بسیار مفید باشد.

برای توسعه مهارت: وبلاگ رسانه های اجتماعی ما

وبلاگ رسانه های اجتماعی ما برای مدیران و بازاریابان رسانه های اجتماعی پر از محتوا است ، از نمونه های واقعی کمپین های رسانه های اجتماعی که می توانید از بهترین راهنماهای مربوط به فعالیتهای بعدی خود برای بازاریابی رسانه های اجتماعی یاد بگیرید.

در اینجا بلاگ های مورد علاقه رسانه های اجتماعی ما برای پرهیز از مهارت های رسانه های اجتماعی شما قرار دارند:

     

  • ۵ بهترین کمپین رسانه های اجتماعی سال ۲۰۱۷ (تا کنون) پنج مورد از جذاب ترین کمپین های رسانه های اجتماعی سال را به اشتراک می گذارند و توضیح می دهند که چرا آنها در جلب توجه و ایجاد نتایج موفق بوده اند؟
  •  

  • چگونگی انتخاب بهترین کانال های رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما توضیح می دهد که چرا انتخاب کانالهای رسانه های اجتماعی که مطابق با نیازهای شما به عنوان یک برند و مخاطب مشتری هدف شما باشد ، اینقدر مهم است؟
     
  • ۴ علائم تجاری شما یک رسانه اجتماعی است. Sinner Media Sinner برخی از “گناهان” متداول در رسانه های اجتماعی را ذکر کرده و تاکتیک هایی را که می توانید برای بهبود فوری استراتژی رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید ، به اشتراک می گذارد
  •  

  • چگونه بازاریاب های دیجیتال می توانند به روانشناسی رسانه اجتماعی ضربه بزنند ، جنبه روانی رفتار افراد در شبکه های اجتماعی را توضیح می دهد و به اشتراک می گذارد که چگونه می توانید در روندهای رفتاری برای افزایش تعامل و ROI شرکت کنید
  • روانشناسی

برای مطالعه دقیق تر رسانه های اجتماعی ، می توانید از دیپلم حرفه ای ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز استفاده کنید ، از همه چیز ، از بذر محتوا و ارتقاء استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و YouTube برای حرفه ای ستاره های اجتماعی استفاده می کند.