قدرت طراحی بازاریابی محتوای محتوا

در دنیای امروز ، بازاریابان دیجیتال برای جلب توجه مخاطبان هدف خود در رقابت مداوم قرار دارند. به منظور تلاش برای ایستادگی کردن ، بازاریاب ها نسبت به گذشته مطالب بیشتری را تولید می کنند. در نتیجه ، مصرف کنندگان در معرض مطالب زیادی از منابع مختلف قرار دارند و حتی اگر بخواهند ، نمی توانند تمام مطالب مورد علاقه خود را بخوانند.

دیجیتال

برای متخصصان بازاریابی ، این امر نیاز به تجدید نظر در مورد نحوه نزدیک شدن به چالش بازاریابی محتوای مؤثر دارد. چگونه می توانید پیام خود را با تمام سر و صداهای دیگری که چشم اندازهایتان در معرض آن قرار دارند شنیده اید؟ بهترین قالبها برای دستیابی به آن چیست؟

بازاریابی محتوا

برای کمک به اضافه بارگذاری اطلاعات گذشته ، ممکن است توجه یک چشم انداز برای جلب توجه به طراحی و تصاویر باشد.

اثربخشی بازاریابی مبتنی بر طراحی

در دریایی با محتوای مداوم در حال رشد ، طراحی زیبا و خلاق اهمیت دارد. برای کسانی که در زمینه طراحی تخصص دارند ، جای تعجب ندارد. مطابق تحقیقات موسسه مدیریت طراحی ، شرکتهایی که از طریق طراحی هدایت می شوند بیش از ۲۰۰٪ از Standard & Poor 500 را بالاتر از عملکرد خود قرار داده اند.

قدرت و اثربخشی بازاریابی به رهبری طراحی ، که شامل بازار و همچنین طراحی محصول است ، قابل اغماض نیست. بازاریابی مبتنی بر طراحی می تواند کلیدی باشد که به برند شما کمک می کند تا از سر و صدای خود بلند شود و به یک مزیت رقابتی واقعی منجر شود.

چگونه بازاریابی محتوا می تواند به طراحی منجر شود؟

در بیشتر قسمت ها ، بازاریابی محتوا توسط کلمات هدایت می شود. چگونه می توان از طراحی زیبا در دنیای بازاریابی محتوا برای بهبود تبدیل استفاده کرد؟ گرافیک های فانتزی ، فونت ها و تصاویر یک شروع هستند ، اما تعداد بیشتری از آن وجود دارد.

طراحی خلاق می تواند به عنوان ابزاری برای کمک به تحریک میل به محصول یا خدمات شما استفاده شود. طراحی چشم نواز همراه با کلمات جلب توجه می تواند چشم انداز شما را برای آنچه ارائه می دهد روشن کند و چه چیزی برند و محصولات یا خدمات شما را منحصر به فرد و جذاب می کند. از همه مهمتر ، این مسئله را واضح و روشن می کند که چه اقدامی را می خواهید انجام دهند.

استراتژی استفاده از بازاریابی مبتنی بر طراحی باید در تمام جنبه های بازاریابی محتوای شما اعمال شود. این شامل صفحات فرود ، وب سایت ها ، کمپین های ایمیل و بازاریابی رسانه های اجتماعی می شود. طرح های خلاقانه به بخش بزرگی از برنامه ریزی شما تبدیل می شوند.

برنامه ریزی

ایجاد میل به محصول یا خدمات خود

وقتی می فهمید که افزایش مکالمه با بازاریابی محتوا منجر به طراحی شما می شود که علاقه و تمایل شما را برای محصول یا خدمات خود تحریک کنید ، آشکار می شود که انجام این کار با داشتن درک روشنی از مخاطب هدف شما و آنچه آنها را بیدار می کند شروع می شود. شب

آنها چه مشکلی دارند که شما به دنبال حل آن هستید؟ چگونه می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید که برند شما بهترین راه حل را دارد؟

راه حل

وظیفه شما این است که به وضوح به آینده خود نشان دهید که مبارزات آنها را می فهمید و راه حلی ابداع کرده اید که می تواند درد آنها یا چالش های روزانه را کاهش دهد. یک طراحی موثر به طور واضح به آنها نشان خواهد داد که شما دقیقاً می دانید که آنها از چه روشی عبور می کنند و شما با روشی منحصر به فرد و مؤثر در حل مسئله آنها آمده اید.

طراحی پاک کردن تماس به عمل

در بازاریابی محتوا ، طراحی باید با کلمات کار کند تا یک چشم انداز برای اقدام ایجاد کند. با بهره گرفتن از گرافیک ، تصاویر و فیلم ها ، می توانید چشم اندازی را برای انجام عملی که می خواهید انجام دهید ، تشویق می کنید.

مهم است که تعدادی از گزینه های ارائه شده را محدود کنید زیرا اگر چشم اندازی بیش از حد به گزینه های زیادی ارائه شود ، آنها به نتیجه نرسیده و به سادگی از راه دور می شوند. با کاهش انتخاب در طراحی شما ، این چشم انداز مشخص می شود که آنها در آینده چه کاری باید انجام دهند ، و همچنین تبدیل برای شما راحت تر می شود. کارآمد بودن کلمات به تنهایی دشوار است.

چشم انداز خود را بشناسید

چشم انداز خود را چقدر خوب می دانید؟ اگر تصویری روشنی از افرادی که قصد بازاریابی دارید ندارید ، زمان آن رسیده است که این اطلاعات را بدست آورید. برای درک مخاطبان خود ، انجام تحقیقات بازار با مصاحبه با مشتریان ، انجام نظرسنجی ها و تشویق تعامل در رسانه های اجتماعی.

از رقبای مستقیم خود چه می توانید یاد بگیرید؟ آیا می توانید از تعامل آنها با رقبای خود ، تصویری واضح تر از خواسته ها ، نیازها و خواسته های چشم انداز خود به دست آورید؟

یک شخصیت مخاطبان دقیق و با مهارت ایجاد کنید زیرا این اطلاعات می تواند جنبه های بازاریابی شما را راهنمایی کند. روی جنبه های عاطفی تجربه مشتری خود تمرکز کنید. پیوسته پیام پیام بازاریابی خود را به روشی که ارتباط و تعامل را بهبود می بخشد ، دوباره اختراع کنید.

ارزش تصاویر

یک تصویر منارزش بیش از هزار کلمه دارد ، و این با بازاریابی طراحی شده آشکار می شود. مصرف کننده متوسط ​​با پیام های بازاریابی دقیقاً در مورد هر جایی که به نظر می رسد ، غرق است. درک همه کلمات دشوار است یا سعی در جذب همه پیام ها. اگر می خواهید کاملاً واقع بین باشید ، به سادگی قابل انجام نیست.

چالش بازاریابان یافتن راهی برای برقراری ارتباط با پیام بازاریابی است که باعث می شود برند شما مورد توجه و شناخت واقع شود. این در شرایطی است که بازاریابان متوجه می شوند که تصاویر ، گرافیک ها و فیلم ها بسیار موثرتر و آسان تر از کلمات هستند.

شما باید پیام خود را به گونه ای دریافت کنید که بتوانید به سرعت ، به طور ایده آل با یک نگاه ، سریع متوجه آن شوید و جذب شوید. بهترین روش این است که دقیقاً بدانید با چه کسی صحبت می کنید تا بتوانید در ایجاد پیام های خود به گونه ای که مخاطب هدف خاص شما می تواند در ارتباط باشد ایجاد کنید. تصاویر و عکسهای مرتبط نسبت به صفحات پوشیده از چیزی جز متن بسیار قابل ارتباط تر و قابل توجه تر هستند.