چه چیزی باید CV کامل بازاریابی دیجیتال را شامل شود؟

شما کار را انجام داده اید ، مهارت کسب کرده اید و شغلی را که با شما صحبت می کند ، انتخاب کرده اید. اکنون قسمت سخت: برنامه کار.

هیچ چیز ترسناک تر از قرار دادن خود و مهارت های شما در آنجا نیست ، اما یک CV عالی می تواند به شما کمک کند تا پای خود را به درگاه برسانید.

CV برای نشان دادن کارفرمایانی که شما هستید و آنچه را که باید ارائه دهید ضروری است. شما می خواهید به کارفرمایان بالقوه نشان دهید که دقیقا همان کسی هستند که به دنبال آن هستید.

در حالی که هر CV برای هر موقعیت و شرکتی متفاوت خواهد بود ، همه آنها به همان اصول اساسی پایبند هستند. دانستن اینکه یک کارفرما به دنبال چه زبانی است به برنامه شما کمک می کند تا از جمعیت متمایز شود.

برای نوشتن CV کامل ، کافی است این موارد ضروری را در پنج فراموش کنید. هرگز آسان تر نبوده است

۱) آن را در مورد خودتان بسازید

تمرکز خود را با نام خود به عنوان عنوان CV و مشخصات تماس و مشخصات حرفه ای خود در قسمت بالا نگه دارید.

فضای ارزشمندی را که در آن می توانید مهارت های خود را برجسته کنید ، تلف نکنید و به جای این که آن را با عنوان “برنامه درسی مهم” پر کنید. به یاد داشته باشید ، شما محصول هستید و CV شما بازاریابی می کند. بنابراین ، خود را با نام خود به عنوان عنوان ایستادگی کنید.

در حالی که قالب CV انعطاف پذیر است ، شماره تلفن ، ایمیل و شهری که در آن مستقر هستید باید به سرعت عنوان را با قلم کوچکتر دنبال کنید. از آنجا که مطمئناً می خواهید کارفرما با شما ارتباط برقرار کند ، اطمینان حاصل کنید که خواننده شما می تواند به راحتی درک کند که در کجا و چگونه می تواند شما را پیدا کند.

نمایه لینکدین یا هر سایت حرفه ای دیگری را در بالای CV خود اضافه کنید. این پیوندها به کارفرما اجازه می دهند کمی بهتر شما را بشناسد و به آنها نشان دهد شما یک شخص واقعی و علاقمند به موقعیت هستید.

شما همچنین باید قبل از ذکر تجربه و تحصیلات خود ، یک پروفایل حرفه ای در بالای CV خود داشته باشید. این خلاصه ای از مهارت ها ، تجربه ها و اهداف خاص شما در هنگام درخواست موقعیت است و به شما کمک می کند تا یک عکس فوری از آنچه CV شما را شامل می شود به استخدام کنندگان شود.

استخدام

شما نباید اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولد خود را وارد کنید ، و مطمئناً نیازی به هدست ندارید. نه تنها این نوع محتوا غیر ضروری و نامناسب است ، بلکه در بعضی جاها ، در واقع غیرقانونی است که کارفرمایان از سن شما سؤال کنند. قوانین سختگیرانه حاکم بر آنچه کارفرمایان ممکن است از کارمندان بخواهند برای حفظ حریم خصوصی خود و محافظت از حقوق بشر استفاده کنند.

نکته سریع: با خود مانند یک مارک رفتار کنید و خود را به بازار عرضه کنید.

۲) آنرا تمیز و مداوم نگه دارید

هیچ چیز بدتر از خواندن CV تمرکز و بی نظم نیست.

برای جلوگیری از سردرد در استخدامکننده ، مطمئن شوید که مطالب شما به درستی امل شده است ، فونت یا طرح بصری زیادی ندارید ، و مهارت و تجربه خود را به روشنی بیان می کنید.

یک روش آسان برای تمیز کردن CV شما استفاده از نقاط گلوله است. آلیسون دویل ، کارشناس جستجوی کار برای “تعادل شغلی” می گوید: “متوسط ​​استخدام کننده یا مدیر استخدام کننده فقط چند ثانیه طول می کشد تا از سرگیری متقاضی استفاده کند. برای به دست آوردن مصاحبه ، باید تجربه خود را برجسته کنید – و به سرعت. یک لیست گلوله ای می تواند به شما در ساخت پرونده کمک کند. این کارفرما را به سرعت و به راحتی نشان می دهد که شما مناسب کار هستید. “

بهترین قلم ها ساده و آسان برای خواندن هستند. Stick to Arial ، Times New Roman یا Calibri در ۱۰ تا ۱۲ امتیاز. یک فونت با اندازه بزرگتر در ۱۴ تا ۱۸ امتیاز برای عناوین ، عناوین و زیرنویس ها مناسب است ، اما همه اینها را یک سبک نگه دارید. حاشیه های شما نیز باید استاندارد شوند.

اینفوگرافیک ها اغلب می توانند در یک CV کثیف به نظر برسند و به بهترین شکل کنار گذاشته شوند.

میشل کروز از Career Cast می گوید که گرچه طراحی های خلاقانه می تواند جذاب باشد ، “آنها همچنین راهی عالی برای اذیت استخدام کننده هایی هستند که سعی در صدها برنامه دیگر دارند. وقتی به آن رسیدگی کرد ، واقعاً به شرایط بستگی دارد. “

با CV خود هیچ تلاشی نکنید و حباب متن زیبا و گرافیک رایانه های کارتونی را در خانه رها نکنید. خوانایی شما به سرعت افزایش می یابد.

نکته سریع: آن را کوتاه ، شیک و ساده نگه دارید.